مرصاد


دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام روانی

آهنگ روانی مهدی احمدوند

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Ravani

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام روانی با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ روانی

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند روانی

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ مهدی احمدوند روانی

بمون تا بگم یه چیزی بهت یه حسی داره دلم به دلت

بمون تا زمین برام شه بهشت میخوادت دلم نگی نه بهش

وقتشه از همه دست بکشی قلبتو هر طرف هست بکشی

وقتشه باشی برای خودم هرچی میخواد بشه پای خودم

اومدی که رو بشه دست دلم نمیدونی دل به تو بسته دلم

اومدی که دنیای من تو بشی تو همونی که خواستم خود خوشی

روانی تو منم روانی زیباییت مال این دور و برا نیست

با قلبم کرده نگات تبانی میمیرم بی تو نخیر این حرفا نیست

نشون به نشون نفس به نفس یکی همه حا کنار تو هست

نشون به نشون قدم به قدم من هرجا بگی باهات اومدم

وقتشه از همه دست بکشی قلبتو هر طرف هست بکشی

وقتشه باشی برای خودم هرچی میخواد بشه پای خودم

اومدی که رو بشه دست دلم نمیدونی دل به تو بسته دلم

اومدی که دنیای من تو بشی تو همونی که خواستم خود خوشی

روانی تو منم روانی زیباییت مال این دور و برا نیست

با قلبم کرده نگات تبانی میمیرم بی تو نخیر این حرفا نیست


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan