مرصاد


دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام نترس

آهنگ نترس علی یاسینی

Download New Music Ali Yasini – Natars

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام نترس با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

دانلود آهنگ نترس

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی  نترس

لینک دانلود در ادامه مطلب…

متن آهنگ علی یاسینی نترس

وقتی تنت ازم دور میشه نمیدونی چقده بد میگذره

مگه کسی تو دنیا از تو به من نزدیک تره

هر روز ببینمت سیر نمیشم از دیدنت

جون هردوتامون نرو

پیش تو نمیشه بگیرم جلو این دل وامونده رو

نمیخوام بدون تو یه لحظه اینجا بودنو

از تو حرف زدم همیشه هرجا بودمو

نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم

نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من

هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه

باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش

نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم

نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من

هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه

باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش

خوشیات مال خودت هرچی که غصه است واسه من

مگه میشه رد شی و پرت نشه حواس من

همه دنیامو پیش تو جا میذارم

از تو دیوونه تر از کجا بیارم

نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم

نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من

هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه

باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش

نترس از هیچی تو تا وقتی باشی من هستم

نمیخوام ببیننت آدما یه وقت نگیرنت از من

هیچی نمیخوام من همین که باشی تو بسه

باید ببرمت یه جا که هیشکی نرسه به تو دستش

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128
کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan